Tal van opties

Snel en efficiënt bedrijfskleding bestellen. Met een bedrijfsspecifieke webshop is dat geen enkel probleem. Wij richten de webshop in zoals jij dat wilt. Je kunt daarbij kiezen uit talloze persoonlijke instellingen en opties. Ook kun je jouw eigen teksten en logo plaatsen zodat de webshop aansluit bij de uitstraling van het bedrijf. Vrijwel alles is mogelijk!

Gemakkelijk bedrijfskleding bestellen

De voordelen van onze webshop

  • Persoonlijke bestelomgeving
  • Bestellen met punten, prijzen of iDEAL
  • Diverse aflevermogelijkheden
  • Orderstatus en track & trace functionaliteit
  • Retourneren via de webshop
  • Duidelijke rollen- en rechtenstructuur
  • Optimaal inzicht
  • Koppeling met inkoopsysteem en/of personeelsadministratie
  • Duidelijk instructie en informatievoorziening
  • Veiligheid – bescherming persoonsgegevens

Persoonlijke bestelomgeving

Medewerkers ontvangen een persoonlijk account voor de webshop waarmee zij kunnen inloggen. Elke medewerker wordt aan een kledingpakket gekoppeld dat in samenspraak met onze accountmanager wordt samengesteld, zodat de medewerker slechts de artikelen kan bestellen die hij nodig heeft.

Daarnaast krijgt ieder account bestelpunten toegewezen waarmee de kleding besteld kan worden, wanneer de punten op zijn kan er niet meer besteld worden totdat er weer nieuwe punten beschikbaar worden gesteld. Naast punten, kunnen we de webshop ook inrichten met de afgesproken artikelprijzen. De besteller heeft op die manier direct inzicht in de kosten van de bestelling. Wanneer de medewerker de bestelling zelf dient af te rekenen, dan hebben wij de mogelijkheid om het betalingsverkeer in de webshop via iDEAL te laten verlopen. De ideale thuiswinkelervaring!

Wanneer je het bestelproces liever zelf in de hand houdt, kan de webshop ook zo ingericht worden dat slechts één of enkele medewerkers toegang hebben tot de webshop of bepaalde functionaliteiten hiervan. Hiermee heb je alles in eigen hand maar profiteer je toch van het bestelgemak.

Gemeente Harderwijk Logo van

“De persoonlijke webshop was toen wij de keuze voor Groenendijk hebben gemaakt wel echt uniek. Maar naast de webshop zijn jullie professioneel en leveren jullie kwaliteit. Ook werden we vanaf de eerste kennismaking prettig geholpen!”

M. Timmer, Handhaving gemeente Harderwijk BOA
Logo van

"Het gemak waarmee medewerkers zelf kunnen bestellen zorgt ervoor dat ik hier minder werk aan heb."

Ivo Koppert, Contract Manager Installatie & Service

Aanvullende functionaliteiten

Je hebt de keuze om de bedrijfskleding te laten afleveren op het kantooradres, op het huisadres van de medewerker of op een door de medewerker aangegeven alternatief adres. NAW gegevens van de medewerkers kun je bij ons digitaal aanleveren, zodat wij deze geautomatiseerd inlezen of je maakt de medewerkers zelf aan in de webshop. Ook hierin zijn we flexibel! De webshop voorziet ook in een orderstatus en track & trace functionaliteit, waardoor je op elk gewenst moment kunt inzien wat de status is van jouw bestelling, of deze nou bij ons in behandeling is of zich bevindt in het verzendproces van de vervoerder. Ook is het met één druk op de knop mogelijk om kleding retour aan te bieden ter vernietiging of op te nemen in het recycleproces.

Optimaal inzicht

Een ander voordeel is dat jij altijd realtime alle management informatie beschikbaar hebt. Informatie over bijvoorbeeld leverperformance en openstaande (back)orders kan worden geëxporteerd naar onder andere Excel, waarna je deze kan analyseren en periodiek kan bespreken met onze accountmanager. Zo houden we elkaar scherp! Daarnaast hebben wij ruime kennis en ervaring in huis om in samenwerking met jullie IT afdeling een koppeling te realiseren tussen onze webshop en jullie inkoopsysteem. Op die manier kunnen we voorkomen dat er dubbele handelingen moeten worden verricht in het orderproces, zowel aan jullie kant als de onze. Ook kunnen wij een koppeling opzetten tussen onze webshop en jouw personeelsadministratie, zodat wij geautomatiseerd persoonsgegevens en mutaties hieromtrent kunnen uitwisselen. Nieuwe  medewerkers, uitdienstmeldingen of verhuizingen zijn op die manier ‘zonder een handomdraai’ verwerkt in ons systeem.

 

Bestelgemak en efficiency staan bij ons hoog in het vaandel! En uiteraard voldoet de webshop aan de hoogste veiligheidseisen en normen op het gebied van beveiliging.

Wat is Corpwear?

Corpwear is dé bestelomgeving voor de bedrijfskledingmarkt! Door de ruime configuratie mogelijkheden sluit de webshop moeiteloos aan op jouw bedrijfsvoering. Corpwear geeft zicht op en controle over het gehele proces rondom bedrijfskleding; Van het maken van een pasafspraak tot bestellen en zelfs retour sturen!

Mike Salemink, Manager Customer Operations

Duidelijke instructie en informatievoorziening

De bestellers krijgen uiteraard een duidelijke uitleg over de webshop. Dit kan aan de hand van een instructiedocument via de mail, maar we kunnen ook een webshop instructie op locatie verzorgen. Een webshopinstructie kan ook gecombineerd worden met een productpresentatie in onze showroom in Woerden. De webshop biedt ook de mogelijkheid om nieuwsberichten en belangrijke documenten zoals een kledingreglement of een webshopinstructie te publiceren. Op die manier is de gebruiker van de webshop altijd goed geïnformeerd! 

Heb je nog vragen?

Wanneer er toch nog vragen of onduidelijkheden zijn tijdens het bestellen, kan er telefonisch contact opgenomen worden met één van onze helpdeskmedewerkers van de afdeling Customer Operations. Zij bieden waar nodig de gewenste ondersteuning.