Hoe kan ik bedrijfskleding bestellen?

Wil je bedrijfskleding bestellen en heb je nog geen contact met ons gehad? Maak een afspraak met één van onze accountmanagers om alle mogelijkheden te bespreken.



Heb je in overleg met ons al een kledingpakket afgestemd? Dan is er door onze collega’s van Customer Operations waarschijnlijk een persoonlijke webshop in CorpWear ingericht met daarin de juiste kledingstukken voor jouw bedrijf. Deze webshop kan ingericht worden aan de hand van jouw wensen, iedere medewerker kan een persoonlijke inlog krijgen en zelf kleding bestellen maar je kunt er ook voor kiezen om één verantwoordelijke aan te wijzen voor het bestellen van de kleding. Dankzij de webshop heb je zelf vrijwel geen omkijken meer naar het bestellen van kleding. Lees hier alle voordelen van de persoonlijke webshop.

Hoe log ik in bij de webshop Corpwear?

Wanneer je je wachtwoord bent vergeten kun je jouw wachtwoord zelf wijzigen door naar www.corpwear.nl te gaan. Wanneer je nooit inloggegevens ontvangen hebt of je account nooit hebt geactiveerd neem je telefonisch contact op met ons via 0348-79 10 79. Wij kunnen je vanuit de webshop een activatielink sturen met gebruikersnaam. Hierna kan via deze link een persoonlijk wachtwoord aangemaakt worden.

Hoe kan ik mijn maten wijzigen in de webshop?

Zijn je maten veranderd of is een bepaalde maat niet goed bevallen? Neem telefonisch contact op via 0348-791079, dan passen wij de maten aan.

 

Ik wil iets retour sturen. Hoe werkt dat?

Er zijn diverse redenen te bedenken waarom je een artikel aan ons zou willen retourneren. Onze webshop biedt de mogelijkheid een retour bij ons aan te melden, maar niet in alle gevallen. Lees hieronder verder.

 

Maatje groter of kleiner?

Ga naar onze webshop en log in op je persoonlijke bestelomgeving. In de webshop heb je de mogelijkheid een maatruiling bij ons aan te melden. De verkeerde maat stuur je retour en de juiste maat wordt direct in bestelling gezet.

 

Kwaliteitsprobleem? 

Ga naar onze webshop en log in op je persoonlijke bestelomgeving. In de webshop heb je de mogelijkheid een kwaliteitsretour bij ons aan te melden. Het artikel met een kwaliteitsissue stuur je retour. Het nieuwe artikel wordt na beoordeling van de klacht opgestuurd. Is de klacht volgens ons niet terecht, dan nemen wij uiteraard contact met je op. Let op! Op termijn kan een kwaliteitsretour alleen nog telefonisch worden aangemeld. Wij zullen klanten hier t.z.t. over informeren via de webshop of nieuwsbrief.

 

Artikel ruilen

Heb je een artikel geleverd gekregen en wil je deze omruilen voor een ander artikel (bijvoorbeeld overhemd lange mouw voor een overhemd korte mouw, pantalon voor een rok, winter sok voor een zomer sok?) Neem in dit geval contact op met onze afdeling Customer Operations (0348-79 10 79). Zij zoeken samen met jou naar de best passende oplossing!

 

Uit dienst?

Ga je uit dienst bij je werkgever en ben je verplicht je kleding aan ons te retourneren? In de webshop heb je de mogelijkheid een exit retour bij ons aan te melden. Conform instructie van je werkgever stuur je het kledingpakket, of een deel daarvan, retour. Je werkgever kan via de webshop controleren of de retour is aangemeld en verwerkt.

 

Recycling

Draagt jouw werkgever een steentje bij aan een duurzamere samenleving? Dan hebben wij in overleg met jouw werkgever in de webshop de mogelijkheid gecreëerd een recycle retour bij ons aan te melden. Conform instructie van je werkgever stuur je het kledingpakket, of een deel daarvan, retour. Wij zorgen ervoor dat textiel een tweede leven krijgt.

Mocht het antwoord op je vraag er niet tussen staan of wanneer je er toch niet uit komt, neem dan contact op met onze afdeling Customer Operations (0348-79 10 79). Zij helpen je graag verder!

 

Wat is de status / levertijd van mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best jou zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang van jouw bestelling. Heb je desondanks een vraag of opmerking over de status of levertijd van de bestelling? Neem dan contact met ons op via 0348-79 10 79. Eventueel kun je in jouw persoonlijke bestelomgeving op onze webshop met behulp van de track & trace link inzien waar jouw pakket zich bevindt en wanneer deze bij je wordt afgeleverd.

Is het pakket volgens de vervoerder wel geleverd, maar heb je niets ontvangen? Ook dan staan wij voor je klaar! Aan de hand van jouw melding gaan we onderzoeken wat er aan de hand is en nemen we wanneer nodig contact op met de pakketdienst. Uiteraard is het ons doel om jouw pakket alsnog zo snel mogelijk te leveren!

 

Maken van een pasafspraak

Het maken van een pasafspraak kan eenvoudig via de webshop. Log in bij CorpWear en klik op de knop ‘pasafspraak maken’. Lukt dit niet? Dan helpen we je uiteraard graag telefonisch verder.

Foutieve levering

Heb je een klacht over de levering die je hebt ontvangen? Dan kun je het beste per telefoon of mail deze klacht bij ons kenbaar maken. Bel naar 0348-79 10 79 of stuur een e-mail naar jouw team van contactpersonen op afdeling Customer Operations en vermeld het probleem, het bedrijf waar je werkzaam bent en licht het probleem, wanneer dat kan, met foto’s toe.

 

Productinformatie

Heb je vragen over het gebruik of de kwaliteit van een artikel, neem dan contact met ons op via 0348-79 10 79. Wanneer wij de vraag zelf niet kunnen beantwoorden, zorgen wij ervoor dat je iemand te spreken krijgt van de afdeling Verkoop Binnendienst. Zij hebben alle productkennis in huis en helpen je graag verder!

Heb jij jouw antwoord niet kunnen vinden?

Neem gerust contact met ons op.