Selecteer een pagina
Nieuws

Laurens & Co is in België een belangrijke speler in de markt van bedrijfskleding. Het bedrijf bedient klanten in het bedrijfsleven, de overheid en bijvoorbeeld ziekenhuizen. Door de overname worden de krachten van beide bedrijven gebundeld.

De bedrijven zijn ervan overtuigd dat de overname voor de klanten veel voordeel zal opleveren. Marien Groenendijk: “Voor de klanten in België zal het assortiment en het aantal te leveren merken sterk worden uitgebreid. Als Groenendijk hebben wij ook veel ervaring met klantspecifieke webshops en andere aanvullende diensten. Een ander mooi punt is dat we nu ook makkelijker bedrijven kunnen bedienen die vestigingen hebben in de hele Benelux.”

Profi-Step BV uit Kesteren– een zusterbedrijf van Groenendijk Bedrijfskleding – heeft per 1 oktober ook een overname gedaan. Het in Geffen gevestigde Bekkers Werk- en Bedrijfskleding maakt nu onderdeel uit van het bedrijf. Hierdoor is de regio waarin het bedrijf werkt fors vergroot.

Groenendijk Bedrijfskleding is een snelgroeiend familiebedrijf. Met veel kennis, inzet en enthousiasme helpt het bedrijf klanten aan de beste bedrijfs- en veiligheidskleding, bedrijfsschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen. Het bedrijf telt in totaal zo’n 140 medewerkers.

Direct contact

Neem contact op met een van onze 30 binnendienst­medewerkers en geef uw bedrijf de uitstraling die het verdient.

Contactpersoon per regio

Neem contact op!