Nieuws
Event ‘Bedrijfskleding in Transitie’ brengt partners samen op gebied van duurzaam textiel.

Op donderdag 5 oktober 2017 organiseerde Groenendijk Bedrijfskleding samen met Sustainalize het event ‘Bedrijfskleding in Transitie’ in de oude Wasserij van Defensie te Woerden. Diverse merken en leveranciers kwamen samen om inkopers en duurzaamheidsmanagers te helpen verduurzamen.

In de voormalige Wasserij van Defensie, deelden diverse merken hun kennis en expertise op het gebied van verduurzamen van bedrijfskleding. De partners kregen ruimte op de marktplaats om hun circulaire initiatieven te illustreren aan zo’n 150 inkopers en duurzaamheidsmanagers. Onder leiding van dagvoorzitter Marieke Eyskoot (duurzaamheid- & lifestyle expert) presenteerden onder andere Luitenant-kolonel Rob van Arnhem, Jef Wintermans en Nick de Ruiter hun visie op verduurzaming van de bedrijfskleding branche. De duurzame bedrijfskleding van de merken: HAVEP, CottoVer, Tricorp, Wolcon, Orcon, CrossHatch, Indushirt en From Scratch werd tijdens de modeshow al dansend gepresenteerd op het podium.

Duurzaam informatieplatform voor de textielsector

Aan het einde van de middag is het platform TEXTILE 2.0 gelanceerd. Dit is een informatieplatform waar veel aangesloten bedrijven op staan die de textielsector kunnen verduurzamen. Op dit platform zijn zowel garen-, doek- als kledingproducenten te vinden. Het doel is om steeds intensiever te gaan samenwerken. TEXTILE 2.0 is een gezamenlijk initiatief van Moderna Textielservice en Groenendijk Bedrijfskleding. Het event werd afgesloten met een borrel en versnaperingen van Brownies & downieS. Iedereen keerde huiswaarts met een duurzaam gevulde goodiebag onder de arm.

Kunnen wij u helpen?

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Direct contact

Neem contact op met een van onze 30 binnendienst­medewerkers en geef uw bedrijf de uitstraling die het verdient.

Contactpersoon per regio

Kunnen wij u helpen?

Aanmelden online magazine

Vul het formulier in en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de branche

"Altijd de juiste maat door
persoonlijke maatname"

- Groenendijk Bedrijfskleding

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.