Op deze pagina vind je het antwoord op de meestgestelde vragen aan de helpdesk.


Hulp bij gebruik van de webshop

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Je kunt jouw wachtwoord zelf wijzigen door naar www.corpwear.nl te gaan. Ik heb nooit inloggegevens ontvangen of een account geactiveerd. Neem telefonisch contact op met ons via 0348-79 10 79. Wij kunnen je vanuit de webshop een activatielink sturen met gebruikersnaam. Hierna kan via deze link een persoonlijk wachtwoord aangemaakt worden. 

Ik kan mijn maatgegevens niet wijzigen.
Zijn je maten veranderd of is een bepaalde maat niet goed bevallen? Neem telefonisch contact op via 0348-79 10 79, dan passen wij de maten aan. 

Het aanmaken van een retour of exit retour lukt niet.
Een retour aanmaken kan heel eenvoudig via de webshop door op de knop ‘retouren’ te klikken. Mocht het hierna toch niet lukken om een retour aan te maken neem dan even telefonisch contact met ons op via 0348-79 10 79, dan lopen we gezamenlijk even het proces door en zorgen we ervoor dat jij je retourlabel ontvangt. 

 

Status / levertijd van de bestelling

 

Wij doen ons uiterste best jou zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang van jouw bestelling. Heb je desondanks een vraag of opmerking over de status of levertijd van de bestelling? Neem dan contact met ons op via 0348-79 10 79. Eventueel kun je in jouw persoonlijke bestelomgeving op onze webshop met behulp van de track & trace link inzien waar jouw pakket zich bevindt en wanneer deze bij je wordt afgeleverd. Is het pakket volgens de vervoerder wel geleverd, maar heb je niets ontvangen? Ook dan staan wij voor je klaar! Aan de hand van jouw melding gaan we onderzoeken wat er aan de hand is en nemen we wanneer nodig contact op met de pakketdienst. Uiteraard is het ons doel om jouw pakket alsnog zo snel mogelijk te leveren

 

Maken van een pasafspraak


Het maken van een pasafspraak kan eenvoudig via de webshop. Log in bij CorpWear en klik op de knop ‘pasafspraak maken’. Lukt dit niet? Dan helpen we je uiteraard graag telefonisch verder. 

 

Foutieve levering


Heb je een klacht over de levering die je hebt ontvangen? Dan kun je het beste per telefoon of mail deze klacht bij ons kenbaar maken. Bel naar 0348-79 10 79 of stuur een mail naar jouw team van contactpersonen op afdeling Customer Operations en vermeld het probleem, het bedrijf waar je werkzaam bent en licht het probleem, wanneer dat kan, met foto’s toe. 

 

Productinformatie


Heb je vragen over het gebruik of de kwaliteit van een artikel, neem dan contact met ons op via 0348-79 10 79. Wanneer wij de vraag zelf niet kunnen beantwoorden, zorgen wij ervoor dat je iemand te spreken krijgt van de afdeling Verkoop Binnendienst. Zij hebben alle productkennis in huis en helpen je graag verder! 

 

Artikel retour sturen / omruilen

Ben je niet tevreden of wil je om een andere reden een artikel retourneren of omruilen, neem dan contact met ons op via 0348-79 10 79. We bespreken graag de mogelijkheden en zoeken samen met jou naar de best passende oplossing!