Selecteer een pagina
Nieuws

Welke acties gaan we uitvoeren of hebben we inmiddels in werking gezet:

* Om onze informatievoorziening over ons assortiment te verbeteren wordt er voor de zomer een webcatalogus geïnstalleerd.
* Om de status van uw order beter te kunnen volgen komt er een linkje beschikbaar met track and trace informatie.
* Om levertijden verder te verkorten worden voorraden aangepast en met leveranciers gesprekken gevoerd om sneller te kunnen leveren.
* Om de snelheid van onze webshop te verhogen zal extra hardware en aanpassingen aan de software worden doorgevoerd. Het gebruik van onze webomgeving groeit maandelijks spectaculair waardoor continue capaciteitsuitbreiding nodig is.

Verder zijn er tal van punten die we op gaan pakken waardoor de service naar u verder wordt verhoogd.

U gaf ons gemiddeld een 8 als rapportcijfer. Hier zijn we blij mee; toch gaan we enthousiast aan de slag met de adviezen om het dit jaar beter te doen.

Mark Sluys
Salesmanager

Direct contact

Neem contact op met een van onze 30 binnendienst­medewerkers en geef uw bedrijf de uitstraling die het verdient.

0348 – 43 00 41

Contactpersoon per regio

Neem contact op!