Selecteer een pagina
Nieuws

Hoe zijn jullie tot het ontwerp van de huidige kleding gekomen?
,,Het nieuwe logo en de daarbij horende huisstijl waren het vertrekpunt. De kleurstelling was hierin al bepaald: twee tinten blauw als opvallende huisstijlkleuren. Wij hebben een extern bureau ingeschakeld voor de eerste ontwerpen. Vervolgens is er intern een werkgroep samengesteld die het hoofd heeft gebogen over de ontwerpen. Groenendijk heeft ons hier goed in begeleid. Daarna hebben gezamenlijk een keuze gemaakt voor het definitieve ontwerp”.

Waren er specifieke eisen of wensen voor het nieuwe ontwerp?
,,Ja, het vorige pakket was vrij neutraal en bovendien erg uitgebreid. We wilden een compact pakket dat comfortabel zit voor iedereen. De blauwe kleur speelde een belangrijke rol in de herkenbaarheid. Nu is de speciallijn erg strak en basic. Er zit ook een goede coating op de kleding en dat is erg belangrijk voor onze mensen in de Distributie. We zijn hier erg tevreden over”.

Hoe waren de reacties van uw medewerkers?
,,De reacties waren gemengd; medewerkers vinden het mooi maar waren ook kritisch omdat het nieuwe pakket minder uitgebreid is dan het vorige pakket. De reacties van klanten waren positief: Men vindt het fris, netjes & herkenbaar”.

Over CB
Bijdragen aan het duurzaam succes van onze klanten door onze integrale logistieke oplossingen. Dat is waar CB voor staat. Met slimme ketenlogistiek realiseert het bedrijf duurzame voordelen voor aandeelhouders, klanten, medewerkers en omgeving. CB is actief in de sector Media (boeken) en sinds kort ook in Healthcare en Fashion. Met een fijnmazig distributienetwerk bedient CB de hele Nederlandse en Belgische markt.

Meer weten over CB?

www.cb-logistics.nl

 

Direct contact

Neem contact op met een van onze 30 binnendienst­medewerkers en geef uw bedrijf de uitstraling die het verdient.

0348 – 43 00 41

Contactpersoon per regio

Neem contact op!